ajvé

2010.02.12. 23:18

szerző: Phátyol Ferenc

"Peti azt mondta, hogy ő nem akar ezekkel az emberekkel találkozni. Mint ugye pl xyr. Fura ez, olyanok nekem ők, az egész csetszoba, mint a családom. Az ember sokszor utálja a többieket, idegenek meg tök mások és idegesítőek, de hát ez van, mégis ők azok. Ugyanezen oknál fogva nem cserélem le az igazi családomat sem, ragaszkodom olyan emberekhez, akik tulképpen egy igencsak elmúlt idő részei. Sok jó hangulatom fűződik hozzájuk, de akárhogy nézem, azok a régi idők nem jönnek már vissza. Az, ami akkor melegség vagy újdonság vagy kultúra volt, mára teljesen kiürült, vagy csak én változtam meg ilyen nagyon... hiányzik valami, az a régi, amikor csak úgy jó volt együtt. Nem tudom, hogy miért ragaszkodom ennyire az elmúlt dolgokhoz, főleg ami az emberi kapcsolatokat illeti. Mindenesetre azt hiszem, a csettali ugrott." - ha peti azt mondja, ugorj a kútba, beleugrasz?:(

nem tudom petinek mi kifogása van ellennem. azonkívül, h sokkal okosabb vagyok nála. (itt jelenik meg az éleselméjűség és a sötétség közti különbség, mer én pl szívesen találkoznék nálam okosabb emberrel, akitől tanulhatnék).

egyébként pedig túlmisztifikálod a cset jelentősségét. mégis mi hiányzik a csetelésből? az a sok változatos mód ahogy elküldtek a picsába? netán a csekély szellemi képességeid ecsetelgetése után epekedsz? vagy az tetszett, mikor hónapokig az volt a téma, h ki hogyan szopatna meg?:D hát hülye vagy te édes lelkem.

szóval a cset, meg a csetes népek. te kinek vagy fontos kely? ki törődik veled? azaz ez túlzás. kit érdekel a létezésed? hát nagyon kevés embert. cseten meg megkaptad egyfajta formában a "törődést". szerintem ez szánalmas. megmivel én velejéig romlott és gonosz ember vagyok: viccesnek is tartom:D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr631753641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása