egykedd

2010.03.23. 16:55

szerző: Phátyol Ferenc

"Megint kétcopfos napot tartottam, de ma már kikezdte a megszokás. Legalábbis számomra, másoknak még nem:) Igazából kár, hogy ezen a munkahelyen a legjobb, amit tehetek, hogy távoltartom magam a munkatársaktól. Pedig van pár ember, akivel szívesen váltanék felhőtlenül egy-két szót... na mindegy. - képzelem mit takarhat az a "felhőtlenül" váltott egy-kész szó..

Viszont megtaláltam az első dolgot ezen a tavaszon, ami arra a régi énemre emlékeztetett, aki egy éve még voltam. Egy eldugott részen virágzó jázminbokrot találtam. A jázmin pici, fehér virágokat nyit, amiknek nagyon erős, jellegzetes illatuk van. Letéptem egy duplát, és kiszívtam belőle minden illatot." - azt tudtad kely, h az akácvirágnak jellegzetes spermaszaga van? szerintem szagolgass inkább azt, és még fel is idézhetsz magadban emlékeket a kiszívásról:S

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr51862839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása