"Jó, hát gonosz voltam, de csak játékból.

Olyan jól vagyok mostanában, mint még sose. ÉN vagyok, teljes és boldog. Nem félek a függésektől, mert nem függők. Nem félek én lenni, egyedül lenni, mert én vagyok és egyedül vagyok, de mégsem vagyok sosem magányos. Jó, most ő is itt van velem, de elmegy, és mégsem megy sehova.

Már nem akarok semmit lezárni, mert nincs miért.

/és egy beágyazott videó vmi tapsikoló cigánykurváról(szia koszika:D)/"

na. először is szeretnék gratulálni kely, h milyen jól megy  a NEMblogolás:D aztá azt írod, h "mert nem függők". hát gratulálok ismét. a többes szám szerint több emberről van szó, az minimum kettő, akikkel téged ismerve kb 99%os esélyel hágatod magad. igen ifjúak, ez is bizonyos:D

de annak örülni, h nemdrogos is szóba áll veled.. hát kevéssel beéred te kely:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr461985113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása