"ilyen alak"

2010.02.06. 21:15

szerző: Phátyol Ferenc

"Egész egyszerűen nem érted, amiket írok, egyetlen szót se, kitalálsz mindenfélét, éppen úgy, mint xyr... ez a válaszod is hülyeség, totál semmi köze ahhoz, amiről én írtam, arról nem is beszélve, hogy olyan dolgokat is beleveszel a mondandódba, amiket xyr talált ki, valószínűleg azért, mert a dolgokat egyetlen szemszögből képes látni, és ha valami máshogy van, akkor az hazugság. Hát szerintem nem én vagyok az, aki homokba dugja a fejét, ha az igazságról van szó... Ezzel az erővel a fallal is beszélgethetnék, az legalább nem találna abban örömet, ha rajtam köszörülheti a nyelvét. Igazság szerint szomorúnak tartom, hogy egyre jobban hasonít a mondandód xyréhez, elég nagy baj, hogy hagyod magad egy ilyen alaktól befolyásolni. De hát te tudod, a te életed, magadnak ártasz ezekkel, mert szerencsére nekem nem tudsz." - látom szereted mondogatni a nevem kely.

milyen alak vagyok? magamtól sose jövök rá.. kérdeztem is, de nem érzem úgy, h a válaszod megállná a helyét sajnos:(

amúgy egy dologban igazad van. én tényleg egyféleképpen látom a dolgokat: úgy, ahogy vannak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr561735029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása