büntetés

2010.01.27. 22:42

szerző: Phátyol Ferenc

"Van egy cikk a helyi újságban, amiben elmesélik, hogy két legjobb barát nagyon összeveszett, az egyik úgy megütötte a másikat, hogy az belehalt. A tettes egy év három hónap börtönbüntetést kapott, de azt felfüggesztették négy évre. Vagyis egyáltalán nem kell börtönbe mennie emiatt... először borzasztóan dühös lettem: hogy hozhat a bíróság ennyire enyhe ítéletet! Elmeséltem Petinek, aki eszembe juttatta Arany János Ágnes asszony című versét." - nagyon jó barátok lehettek ha verekedtek. nem tudom, én egy barátommal se verekedtem sose. de ez nyilván azér lehet, mer nem vagyok jóember.

"Vajon, ha az én gyerekemet ölné meg a legjobb barátja egy buta veszekedés közben, el tudnám fogadni, hogy a gyilkos az emberi törvények szerint megússza az egészet?" - szerintem simán. végülis egy kutya éhendöglesztése se okozott különösebb gondot neked.

amúgy a büntetés érdekes dolog. én pl úgy gondolom, h ha vétettem is bárki ellen(bármit), akkor is már több életre előre vezekeltem. egyszerűen azzal, h olvasom a blogod.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr701707859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása