még ha értené

2010.02.28. 13:05

szerző: Phátyol Ferenc

"Arra vártam, hogy megkérdezi: te nem félsz? De hát ilyet csak olyan ember kérdez, aki önmaga ezt érzi vagy érezhetné. Bevallottam volna neki, hogy nagyon félek. "- csak nem mérlegre álltatok petivel?

"Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy ha bármi okból beigazolódik a félelmem, és megtörténik, amitől féltem, valójában megkönnyebbülök. Hiszen nem kell félnem tovább, és élvezhetem azokat a dolgokat, amiket most meg kell tagadnom magamtól, vagy legalábbis megszünnek a korlátok, amiket így vagy úgy, én állítottam. Az egyetlen értelmes dolog, amit tehetek, hogy nem félek, hiszen akármi is történik, jó lesz úgy." - hát persze..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr571796826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása