MOST van.

2010.01.09. 15:46

szerző: Phátyol Ferenc

"Tudom, hogy én magam is nagyon sokat tettem és teszek azért, hogy a válasz igen legyen erre, de az is biztos, hogy nagyon sokat köszönhetek az én húszéves Porcika Péteremnek. Most csak a legfontosabb dolgot írom le, ami miatt biztos vagyok benne, hogy ő a nekem való ember: néha egyenesen, néha csak közvetve, de a legtöbbet hozza ki belőlem. Miatta és a gyerekeim miatt vagyok és leszek még inkább önmagam legjobb és legboldogabb változata."- nem kely, akinek te a legtöbbet köszönheted az a 20(húsz) éves petid húszéves farka. gondolom ezek olvastán örömmel hajolsz le hozzá, h mély csókot lehellj rá:S

és ami miatt bolodog vagy, az az, h rendszeresen megbasszák a picsád. elég vicces a szekszuális kielégültség és a boldogság közé egyenlőségjelet tenni. ennyire azért még te sem lehetsz sötét. vagy igen?:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr461659193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása