sokat gondolkodtam, h mit kezdhetnék a kelyblogban felgyülemlett bejegyzéshalommal, mígnem ma találtam vmit, így rövidesen értelmet nyer a bejegyzés címe is. van a flickren ez a explore funkció vagy miszar. a lényege, h a nap legérdekesebb/legjobb képei kerülnek e kategóriába, és egy fajta dicsőség ha valaki képe odajut.

ma meglepve tapasztaltam, h nemcsak zseniális költő hanem ezek szerint kiváló fotográfus is vagyok, ugyanis ezt leltem az említett kategóriában:

went into the crapper and took a good beershit

went into the crapper and took a good beershit by you.

charles bukowski: me

we talked a while longer
then I said goodbye
hangup
went into the crapper and
took a good beershit
mainly thinking, well,
i'm still alive
and have the ability to expell
wastes from my body.
and poems.
and as long as that's happening
i have the ability to handle
betrayal
loneliness
hangnail
clap
and the economic reports in the
financial section.

aki nem hiszi, járjon utána: http://www.flickr.com/explore/interesting/2009/7/24/page14

azé idebigyesztem magyarul is. a kép címe: kimentem a retyóra, és szartam egy jó nagyot a sörtől. a vers meg:

charles bukowski: én

a nők nem tudnak szeretni,
mondta.
te tudsz, de a nők
csak rádakaszkodnak, mint a
pióca.
én tudom, én
nő vagyok.

hahaha, nevettem.

minek aggódsz
Suzan miatt? majd csak
ráakaszkodik
valaki másra.

beszélgettünk még egy darabig
aztán elköszöntem
letettem a kagylót
kimentem a retyóra
szartam egy jó nagyot a sörtől
és arra gondoltam, lám, még
mindig élek, hisz még mindig
képes vagyok a testemből
hulladékokat üríteni.
meg verseket.
amíg ez így van,
addig elbánok
az elhagyatottsággal
a magánnyal
a beszakadt körömmel
a kankóval
a pénzügyi rovat
gazdasági jelentéseivel is.

szerintem a kép kitünően szemlélteti mit lelhetünk a kelyblogban, a vers utal kely faszér való karmolászására, ami egyben kibaszott vicces is. és az egész, mármint , h ez a kép ott van a legjobbak között semmi mást nem jelent csak azt, h nekem még a szarom is művészi értékkel bír. mégis, hányan mondhatják el ezt magukról?

belida bálba megy mi?:S

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyothathet.blog.hu/api/trackback/id/tr781843196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása